ПОВЕРНЕННЯ ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
1. Покупець може повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту доставки замовлення.
2. Обмін товару належної якості здійснюється за умови, що він не був у вживанні та збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також за наявності документа, що підтверджує придбання даного товару у Продавець.
3. Обміну (поверненню) не підлягають товари, перелік яких затверджено постановою КМУ від 19.03.94 р. No 172.
4. У разі виявлення дефекту Покупець зобов’язується повідомити про це Продавця протягом 14 днів з моменту доставки замовлення. Для підтвердження дефекту товар відправляється Продавцю на експертизу. У позитивному випадку Покупцеві буде відшкодовано повну вартість товару.
5. Доставка товару Продавцю для гарантійного ремонту здійснюється Покупцем.
6. Неналежний догляд або неправильне використання виробу, що призвело до поломки/зносу, не є виробничим дефектом, і вироби з такими дефектами не підлягають поверненню.
7. Повернення товару можна здійснити на дані відправника направивши у відділення №347 м.Київ